« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Tijekom školske godine 2023./2024. ostvarena je integracija predmeta Povijest i GLOBE programa. Učiteljica Povijesti, Maja Lukić Puškarić je u nastavu Povijesti integrirala sadržaje GLOBE programa.
U temi "Čuvajmo aleje karlovačke Zvijezde", učiteljica Povijesti integrirala je provedena istraživanja stabala karlovačke aleje u predmet Povijest. Učenici uključeni u GLOBE su tijekom jeseni proveli mjerenja na stablima u karlovačkoj Promenadi, izračunali su biomasu i starost stabala. Upravo je starost stabla korištena u nastavi Povijesti kako bi se stabla stavila u povijseni kontekst kad su posađena. Na ovaj način su STEM predmeti (biologija, matematika, kemija, GLOBE) povezani sa Povijesti.