« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
DAN RUŽIČASTIH MAJICA 2022
PINK SHIRT DAY 2022
Glavni cilj projekta je prevencija vršnjačkog nasilja i podizanje učenikove svijesti o nužnosti njegovanja nenasilne komunikacije, dogovora i suradnje poštivanjem pravila lijepog ponašanja. Osim toga, ciljevi su:
RODNA RAVNOPRAVNOST - 5. cilj UN-ove Agende 2030.
Na satu razrednika u 7. razredu odražana je radionica o rodnoj ravnopravnosti, petom cilju u UN-ovoj Agendi 2030. Učenici su, na osnovu materijala te vlastitog iskustva, iznosili svoje komentare o ovoj temi, svoja razmišljanja i prijedloge za dokidanje rodne neravnopravnosti.
Zaključak je da se o rodnoj ravnopravnosti treba razgovarati i njome se baviti već od najranijih dana.
Radionica je održana u sklopu testne faze Erasmus + projekta Ciljevi održivog razvoja za učenike.
KNJIGE O PRIJATELJSTVU – PRIJATELJSTVO ZA MIR
Ovogodišnje obilježavanje Dana škole proteklo je u znaku aktualne situacije u svijetu pa je i tema bila prigodna – mir. U školskoj knjižnici realizirana je radionica “Knjige o prijateljstvu – prijateljstvo za mir”, a sudjelovali su učenici s PŠ Stative. Nižući aktivnosti, izmjenjivale su se pjesme, igre, istraživačke aktivnosti, te, na kraju, kao sažetak svega, učenički plakat. Cilj je bio ukazati na važnost priča, koje čitamo već od malih nogu, a prenose nam jednu od najvažnijih poruka: prijateljstvo je najbolji uvjet za mir.
DAN(I) RUŽIČASTIH MAJICA U NAŠOJ KNJIŽNICI
Dan ružičastih majica obilježen je u školskoj knjižnici prigodnim radionicama za različite uzraste. Iako su aktivnosti bile prilagođene sudionicima, svima je bilo zajedničko slušanje pjesme „Prijateljstvo“ Arsena Dedića koja je poslužila kao uvod u daljnji rad. A on je uključivao dizajniranje vlastitih ružičastih majica (od papira), pisanje „pink-out poezije“, rješavanje online premetaljki, čitanje i komentiranje poznatih izreka vezanih uz nenasilje, ljubav, prijateljstvo, dobrotu i ostale ključne riječi identificirane rijekom radionica. Rezultat su kreativni, maštoviti i unikatni radovi učenika kojima dajemo podršku borbi protiv vršnjačkog nasilja te ujedno šaljemo poruku podrške prevenciji nasilja u bilo kojem obliku.
ŠALJEMO SNAŽNU PORUKU
Sudjelovali smo u zajedničkoj aktivnosti slanja snažne poruke. Mi smo u izreci Marka Twaina uredili prve dvije riječi "Kindness is".
„Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see.“ (Mark Twain)
DAN SIGURNIJEG INTERNETA
Dan sigurnije interneta obilježili smo u šestim i sedmim razredima. U skladu s ovogodišnjom temom „Zajedno za bolji internet“, učenici su predlagali što bi internet učinilo boljim i sigurnijim, a naglasak je bio stavljen na zaštitu osobnih podataka i pravilno ponašanje na internetu. Tijekom radionice, za potrebe različitih aktivnosti, kombinirali smo tradicionalne i suvremene izvore znanja i informacija. Rezultat je lista preporuka za sigurnije korištenje interneta koju su učenici oblikovali samostalno pretražujući e-izvor. Posebna vrijednost je mogućnost primjene teorijskog znanja u praksi. Naime, učenici su na ponuđenim primjerima odmah mogli identificirati situaciju i pravilo koje nije poštovano.
Nadalje, svoj rad predstavili smo na zajedničkom padletu i tako postali dio međunarodnog ewinning događanja Safer Internet Day (https://padlet.com/neliagomes/d2m5p02uvtr8wcn6)
BLAGDANSKA ČESTITKA - zajednička aktivnost
Naša čestitka je dio zajedničke prezentacije :)
Izradili smo blagdansku čestitku kojom smo našim projektnim partnerima zaželjeli sretne blagdane uz poruku o nenasilju.
ŠALJEMO SNAŽNU PORUKU - zajednička aktivnost
Dio smo snažne poruke Marka Twaina „Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see.“
Sudjelujemo s riječima "Kindness is".
SVJETSKI DAN DJETETA (20. studenoga)
Svjetski dan djeteta obilježili smo najprije čitanjem dviju pjesama Zvonimira Baloga “Predlažem” i “Prijedlog za razmišljanje”. Objema je zajedničko to što predlažu neobične, maštovite, luckaste situacije. Poesbno nas se dojmilo nekoliko prijedloga za nove nastavne satove. Stoga smo i mi, nakon čitanja, sastavili popis nastavnih satova koje bismo željeli imati u rasporedu.
DAN LJUBAZNOSTI I DAN TOLERANCIJE
Dan ljubaznosti obilježili smo čitanjem slikovnice-priručnika Bontončić ili kako svima biti prijatelj. Osvijestili smo kakve sve probleme i poteškoće mogu imati djeca, naši vršnjaci, te kako im mi možemo pomoći. Najvažniji zaključak je da je najvažnije biti prijatelj koji će pružiti pomoći te biti ljubazan prema svima. Potom smo nabrajali, komentirali i zapisivali pojmove vezanu uz toleranciju.
LOGO i SLOGAN PROJEKTA
Osmislili smo prijedlog za logo ovogodišnjeg projekta i objavili ga na tricideru.
Natpis na logou je ujedno naš slogan za Dan ružičastih majica: "Zašto se boriti? Haj'mo se dogovoriti!" Njega smo zapisali u zajedničku prezentaciju.
DAN BIJELOG ŠTAPA
Članovi Čitateljskog kluba obilježili su Dan bijelog štapa. Najprije smo razgovarali na koji način je slijepim i slabovidnim osobama olakšan svakodnevni život te iz “Bontončića” pročitali kako se ponašati u društvu slijepih i slabovidnih. Potom smo komentirali izložbu postavljenu u školskoj knjižnici te navodili vlastite primjere situacija kada se susrećemo s brajicom, odnosno sa slijepom ili slabovidnom osobom.
Na kraju su se učenici okušali u “pisanju” brajice. Na pripremljenu shemu “crtali” su slova ispisujući tako naziv važne manifestacije koja je počela upravo danas 15. listopada – Mjesec knjige. A ovaj jedinstven natpis krasi ulazna vrata školske knjižnice.
Svoje smo aktivnosti objavili i na zajedničkom virtualnom panou: https://digipad.app/p/52826/1da7b8bd70386
Dio smo zajedničke e-publikacija: https://www.storyjumper.com/book/read/115660012
IMAM PRAVO NA KNJIŽNICU! - AKTIVNOST U DJEČJEM TJEDNU
U Mjesecu školskih knjižnica, svoju školsku knjižnicu posjetili su učenici iz PŠ Stative sa svojom učiteljicom. Zbog udaljenosti od matične škole, učenici nemaju priliku često dolaziti pa je ovo bila sjajna prigoda da upoznaju knjižničarku, prostor knjižnice te sudjeluju u pripremljenim aktivnostima.
Najprije su pošetali po knjižnici da bi istražili čega sve ima u knjižnici; potom su saznali kako je oragnizirana građa u knjižnici te koje se knjižnične usluge nude korisnicima. Slijedio je kviz u kojem su pokazali koliko su pažljivo čitali svoje prvo lektirno djelo Emila i detektive, a nakon toga su, zajedno s knjižničarkom, otkrivali koja će još djela čitati ove školske godine.
Druženje je završilo upisom u školsku knjižnicu te posudbom samostalno odabranih knjiga. Uz pozitivne dojmove svih sudionika, dogovoreno je da ovakvi susreti budu što češći. Na taj su način ostvarili svoje (dječje) pravo, a to je pravo na informacije i pravo na knjižnicu.
Prikaz ove aktivnosti dio je zajedničke zbirke primjera dobre prakse obilježavanja Dječjeg tjedna: https://wakelet.com/wake/EoRS2ZDeppqL05zgZ2c2m
Predstavili smo se projektnim partnerima na zajedničkom padletu
Naša škola je na "ružičastoj" karti uz ostale projektne partnere