KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
ODLUKA O OGRANIČENJU ZADRŽAVANJA NA ULICAMA I DRUGIM JAVNIM MJESTIMA
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
« Ožujak 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
6 VELIČANSTVENIH koraka do informacija i znanja za učenike viših razreda.
Također, ovdje je Mali pojmovnik informacijske pismenosti.
Izvor: Narodna knjižnica Petar Preradović, Bjelovar
3 VELIČANSTVENE informacijske vještine sadrže tri glavna elementa pretraživanja informacija prilagođena mlađem školskom uzrastu.
Također, ovdje je dostupan Mali pojmovnik informacijske pismenosti.
Izvor: Narodna knjižnica Petar Preradović, Bjelovar
Međunarodna knjižničarska organizacija IFLA dio svojih aktivnosti usmjerava prema trenutnom popularnom fenomenu lažnih vijesti. Stoga je izradila infografiku s koracima koji pomažu pri prepoznavanju lažnih vijesti, a Hrvatsko knjižničarsko društvo ju je prevelo na hrvatski jezik.
Inforgrafiku pogledajte OVDJE!
Na portalu skole.hr Ljerka Čulina pripremila je upute i savjete za kvalitetno vođenje bilježaka s ciljem što lakšeg svladavanja gradiva.
Savjete pročitajte ovdje!
Prilikom analize medijskih sadržaja, važno je da medijski korisnici postave ključna pitanja koja se mogu podijeliti u tri ključne skupine (Scheibe, Rogow, 2012: 39): publika i autorstvo, poruke i značenje, prikaz u medijma i stvarnost.
Nisu sve vijesti na koje možemo naići na internetu istinite, no ponekad je teško razlikovati činjenice od izmišljenih priča.
U nastavku su 4 pitanja za brzu provjeru vjerodostojnosti vijesti na internetu.
Stjecanje sposobnosti prepoznavanja lažnih vijesti i nevjerovanje svemu što se može pročitati na internetu pretvorit će vas u inteligentne i razborite odrasle osobe koje će se uvijek sjetiti da prije donošenja brzopletih zaključaka svaku temu prvo treba dobro istražiti .
5 pitanja za prepoznavanje lažnih vijesti pronađite OVDJE.
U nastavku je nekoliko korisnih savjeta za pisanje kvalitetnog referata.
Kad pomislite da držite prezentaciju ispred svog razreda, zamišljate li kako vam se ruke tresu, a glas drhti? Da biste pobijedili strah, nelagodu i nervozu slijedite ovih osam savjeta.
Mentalna mapa je sredstvo koje nam pomaže da kvalitetno organiziramo neko znanje, a njegov prikaz omogućuje nam lakše tumačenje. U svakom slučaju, on potiče na kreativnost i na višestrano, sveobuhvatno razmišljanje. Vrlo je tehnički jednostavan, lako savladiva i dobra smjernica pri rješavanju raznih problema kako za početnike tako i za stručnjake.
Savjete pronađite OVDJE.
Sažimanje obavijesti i njezina jasna i jednostavna prezentacija koja će se sa zanimanjem čitati i pamtiti, traži inteligentan, čak briljantan pristup.Pretrpani, komplicirani i teško čitljivi posteri znak su ignorancije i arogancije. (Mary Helen Briscoe)
Ne postoji jedan čarobni trik koji će vas u potpunosti osloboditi učenja, ali postoje trikovi da to vrijeme koje koristite za učenje bude maksimalno iskorišteno, a znanje najbolje moguće usvojeno.
Stoga vam donosimo priču o tome kako poboljšati rad mozga, o tehnikama za lakše pamćenje gradiva te načinima za lakše i brže učenje. Vjerujemo da će vam se neki i svidjeti:)
Tekst Ivane Adamić Tadić nalazi se na portalu skole.hr: http://www.skole.hr/ucenici/ss?news_id=16812
Ne guglajte - pitajte knjižničare!
Na upite odgovaraju diplomirani knjižničari na temelju pretraživanja fondova knjižnica uključenih u projekt, dostupnih baza podataka i interneta.