« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Digitalna zbirka učeničkih slikovnica krajnji je rezultat višegodišnjeg projekta u Osnovnoj školi Dubovac u Karlovcu.
Projekt je potaknut, s jedne strane, željom za razvojem digitalne kompetencije kao jedne od osam temeljnih kompetencija za cjeloživotno učenje; s druge strane, željeli smo promovirati i sačuvati unikatne likovno-literarne radove naših učenika.
Već godinama naši učenici sudjeluju u natječaju Moja prva knjiga i njihova su djela redovito nagrađivana (tri slikovnice su i otisnute). Radi se, dakle, o zaista vrijednim radovima u koje su učenici uložili velike napore oblikujući samostalno i priču i ilustracije. Po završetku natječaja autori svoje slikovnice donose u školsku knjižnicu gdje ih učenici – članovi družine Mladi knjižničari – digitaliziraju.
Oblikovanje Zbirke
Proces digitalizacije obuhvaća skeniranje slikovnica, obradu slikovnog materijala, prepisivanje teksta te završno oblikovanje digitalne slikovnice. Konačno, dokumentu se pomoću online alata ISSUU (www.issuu.com) dodaje efekt listanja stranica te se postavlja na mrežnu stranicu.
Budući da se radi o višegodišnjem projektu, svake godine novi zainteresirani učenici imaju priliku steći osnovna znanja i vještine u digitaliziranju tiskanih materijala te uporabi online alata. I dok neki učenici po prvi puta koriste te tehnike, oni učenici koji su ih ranije svladali postaju im mentori prakticirajući tako i međuvršnjačko poučavanje te se dodatno usavršavaju u postupku digitalizacije.
Korelacije među predmetima
Dodatnoj vrijednosti doprinosi činjenica da se radom na ovom projektu ostvaruje korelacija nekoliko područja – jezično i likovno izražavanje, informatička i digitalna pismenost – čime školska knjižnica uistinu postaje interdisciplinarno i multimedijsko središte škole.
Promocija Zbirke
Projekt je započeo 2005. godine, a do sada je predstavljen: