« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U školskom parku, učiteljice Snježana Marković- Zoraja i Kristina Fratrović, održale su radionicu GLOBE- Elementary GLOBE za učenike 4. razreda
Učenici su radili u skupinama prema uputama u radnom listiću (u prilogu). Svaka skupina učenika mjerila je opseg stabla, određivala biljnu vrstu uz pomoć ponuđenih slika, izračunavala straost stabla na temelju opsega stabla. Visinu stabla učenici su radili procjenom, mjerili su visinu drveta pomoću olovke te su se upoznali s načinom rada u aplikaciji GLOBE observer.