preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dubovac Karlovac

Login
Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

ŠESTAR

Priloženi dokumenti:
SESTAR-DIGITALNA BROSURA-1.pdf

ŠKOLA ZA SVE UZ POMOĆNIKE U NASTAVI

ŠKOLSKI OBROK ZA SVAKO DIJETE

KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

Priloženi dokumenti:
hakom brosura.pdf

Tražilica
Arhiva dokumenata
ENERGY@SCHOOL

Static HTML

 

KLIKNI I ČITAJ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2010.

Ukupno: 1896271
Ovaj mjesec: 4966
Ovaj tjedan: 53
Danas: 53
ETTAEDU.EU

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

 

UČILICA

 

MOJA PRIJATELJICA KNJIGA

 

Ciljevi projekta:

  • poticanje čitanja i kreativnog izražavanja
  • obilježavanje Mjeseca hrvatske knjige
  • povezivanje i međusobno upoznavanje učenika i učitelja
  • razvijanje kritičkog mišljenja o pročitanom djelu
  • razvijanje svijesti o potrebi kvalitetnog provođenja slobodnog vremena
  • poticanje tolerancije i razumijevanje među pripadnicima različitih generacija

 

​U ovogodišnji projekt uključit ćemo se s dvije knjige:

 

    

 

ZAVRŠNICA

Završnica projekta održana je 15. studenoga u Osnovnoj školi "Slava Raškaj" u Ozlju. Bilo je sjajano, uživali smo u različitim načinima predstavljanja knjiga. Mi smo ponosno i sigurno (bez treme!) predstavili naše dvije odabrane knjige. 

Lucija, Korina, Dora, Marija i Aaron (5. a) osmislili su kratki, ali vrlo efektan mjuzikl posvećen knjizi Charile i tvornica čokolade. A va, Nika, Iris i Ivona (5. b)– izradile su “Dubovačke novosti”, časopis koji donosi najzanimljivije informacije o knjizi Knjižnica tajni : divovska greška.

Radovi su dostupni na poveznicama:  

 

Zajednička fotografija sudionika iz OŠ Dubovac

 

 

Prvi rezultati

 

     

 

Marljivo se radi...

Vrijedne i maštovite ideje ostvaruju se na redovitim tjednim (a i češćim) sastancima.

 

Početak

U projektu sudjeluju grupe učenika, iz 5.a i 5. b razreda. Odlučeno je tko predstavlja koju knjigu i na koji način.  

preskoči na navigaciju