« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
I ove godine učenici šestih razreda proveli su uvodni sat lektire u knjižnici. Osim što su upoznali djela koja ih očekuju ove školske godine, knjižničarka im je pokazala knjige u nesvakidašnjem kontekstu. Tako su, na primjer, korištene kao dio namještaja ili nakita, motivi iz poznatih klasika našli su se na majicama i šalovima i slično. Također, prisjetili su se i najpoznatjih izreka o knjigama. Ona najpoznatija „Knjiga nije hrana, ali je poslastica“ bila je poticaj da samostalno oblikuju svoje poslastice – činkvine.
Najuspješnije se nalaze u e-zbirci.
Tradicija slavljenja školskih knjižnica počela je 1999. godine, a 2008. godine proslava je prerasla u Međunarodni mjesec školskih knjižnica kako bi knjižnice diljem svijeta mogle odabrati dan, tjedan ili cijeli mjesec koji će posvetiti proslavi značaja svoje knjižnice.
Tema ovogodišnjega Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica je Povezivanje zajednica i kultura i temelji se na temi godišnje konferencije Međunarodne udruge školskih knjižničara: Učenje bez granica.