« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U 1. d razredu pokrenuta je aktivnost „Čitateljska putovnica“. Svaki učenik dobio je svoju "putovnicu" u koju će zapisivati pročitane priče te bilježiti dojmove o njima. Cilj ove aktivnosti je potaknuti učenike da svaki dan čitaju i tako, prije svega, usavrše svoje čitalačke vještine, steknu naviku čitanja iz užitka te, u konačnici, razviju ljubav prema pisanoj riječi.
Podrška aktivnosti je nacionalna kampanja Čitaj mi!, odnosno preporuke i savjeti navedeni u letku koji je dobio svaki roditelj. Naime, od roditelja očekujemo da se aktivno uključe te tako svojim primjerom podrže ovu aktivnost.
Na kraju nastavne godine proglasit ćemo najčitatelja razreda i prigodno ga nagraditi.
Voditeljice aktivnosti su učiteljica Josipa Biličić i knjižničarka Ana Sudarević.
Učenici biraju slikovnice u školskoj knjižnici
Upute o "Čitateljskoj putovnici"
Učenici sa svojim "putovnicama"