preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dubovac Karlovac

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

ŠESTAR

Priloženi dokumenti:
SESTAR-DIGITALNA BROSURA-1.pdf

ŠKOLA ZA SVE UZ POMOĆNIKE U NASTAVI

ŠKOLSKI OBROK ZA SVAKO DIJETE

KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

Priloženi dokumenti:
hakom brosura.pdf

Tražilica
Arhiva dokumenata
ENERGY@SCHOOL

Static HTML

 

KLIKNI I ČITAJ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2010.

Ukupno: 1905891
Ovaj mjesec: 5930
Ovaj tjedan: 761
Danas: 101
ETTAEDU.EU

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

 

UČILICA

Novo u knjižnici
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školska knjižnica – ključno mjesto suradnje u suvremenoj školi
Autor: Ana Sudarević, 7. 11. 2016.

Županijska matična služba Gradske knjižnice "Ivan Goran Kovačić", Stručno vijeće školskih knjižničara Karlovačke županije i Podružnica Hrvatske udruge školskih knjižničara Karlovačke županije organizirali su 4. studenog 2016. u školskoj knjižnici OŠ Dubovac okrugli stol "Školska knjižnica – ključno mjesto suradnje u suvremenoj školi."

Zaključke pogledajte OVDJE.

 


Stručnom skupu prisustvovali su predstavnici osnivača – Renata Kučan, voditeljica Odsjeka za kulturu, odgoj i obrazovanje i socijalnu skrb pri Gradu Karlovcu, Željko Šančić, pročelnik Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, tehničku kulturu, šport i informiranje te Mirna Mohorić, viša stručna suradnica za kulturu, tehničku kulturu, šport i informiranje Karlovačke županije; ravnatelji, voditelji stručnih županijskih vijeća, profesori i profesorice te školskih knjižničari.

Tijekom Okruglog stola podsjetili smo na neke teorijske postavke te predstavili  primjere dobre prakse u želji da dokažemo snagu i dobrobiti suradnje u odgojno – obrazovnom procesu s knjižnicom i u njoj.

U drugom dijelu Skupa održana je i rasprava sa sljedećim zaključcima:

  • suradnjom učitelja i knjižničara treba osnažiti učenika da kritički razmišlja i istražuje te koristi izvore (tiskane i elektroničke) na etičan način,
  • ustrajati u suradnji svih dionika odgojno – obrazovnog procesa u poticanju čitanja i čitalačkih navika
  • knjižnica mora biti stručno vođena i dobro opremljena tradicionalnim i digitalnim izvorima znanja da bi mogla ispuniti svoju odgovornu ulogu,
  • ravnatelj je ključni čimbenik i poticatelj suradnje u odgonjo – obrazovnoj ustanovi.




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju