« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U sklopu manifestacije Karlovački vrtuljak, u našoj je školi održana radionica Putovanje u davnine. Sudionici, učenici 4. b razreda OŠ Grabrik, samostalno su pretraživali knjižnične izvore, prikupljali i vrednovali informacije te ih odmah praktično primijenili natječući se u kvizu znanja.
Radionica je osmišljena povodom obilježavanja 100 godina prvog izdanja Priča iz davnine Ivane Brlić Mažuranić. U knjižnici je oblikovana edukativna izložba te popratni materijali kojima je svrha upoznati sudionike s osnovnim podacima o Zbirci, ali i manje poznatim zanimljivostima o njoj te samoj autorici.
Sudionici, učenici 4. b razreda OŠ Grabrik, samostalno su pretraživali knjižnične izvore, prikupljali i vrednovali informacije te ih odmah praktično primijenili natječući se u kvizu znanja.
Učenici su se vrlo dobro snašli u ulozi istraživača prateći upute na karti i rješavajući zadatke na listiću.
Na kraju, pohvalili su ovu metodu rada kao zanimljivu i poučnu.