« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Dnevnik čitanja lektire... ne zvuči baš primamljivo. Čak ni ako se kaže da se radi o informativnoj emisiji?!
No, članovi Multimedijske grupe pokušali taj spoj lektire i informiranja realizirati na zabavan, a opet vrlo edukativan način. U tu svrhu osmišljen je igrokaz upravo tog naziva tijekom kojega se, kroz niz priloga, baš kao u pravom Dnevniku, predstavljaju lektirna djela s popisa za četvrti razred.
Igrokaz je izveden kao motivacija na uvodnom satu lektire u našim četvrtim razredima. Odlično je prihvaćen jer je ponudio nešto potpuno novo i neobično. A posebno je pohvaljena izvedba „glumaca“.
Voditelj i reporterke u "studiju"
Javljanje uživo sa svečanosti puštanja mlina u rad
Gošća Dnevnika Ivana Brlić Mažuranić
Nakon igorkaza, slijedile su ostale aktivnosti koje su za cilj imale poticanje i promicanje čitanja književnih djela. Na kraju sata četvrtaši su posudili svoju prvu ovogodišnju lektiru.
Rješavanje križaljke