« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Na satovima Engleskoga jezika u 4. a i 6. a razredu obilježen je blagdan svetoga Patrika. Posebno iznenađenje priređeno je šestašima kojima je o sv. Patriku, ali i Irskoj pričala Tara, Irkinja s francuskom adresom koja trenutno volontira u Karlovačkom centru Carpe Diem.
Tara je učenicima ispričala najvažnije detalje vezane uz sv. Patrika i obilježavanje tog, za Irce najvažnijeg vjerskog blagdana.
Potom im je predstavila najzanimljivija mjesta u Irskoj te nekoliko irskih posebnosti poput irskog doručka, keltskog nogometa, irskog plesa itd.
Do kraja sata učenici su gošći postavljali pitanja oblikujući potom odgovore u novinske članke od kojih su kasnije uredili male zidne novine.
Učenici 4. a također su na satu razgovarali o sv. Patriku: naučili su glavna irska obilježja, pročitali slikopriču o irskom vilenjaku te sudjelovali u kvizu. Na kraju sata, oni koji su najbrže riješili sve zadatke, fotografirali su se s irskim simbolima.
Na kraju još treba spomenuti da je knjižnica, kao mjesto događanja, ukrašena prigodnim materijalima, a profesorica i knjižničarka također su imale odgovarajući „outfit“.