« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici 3. a razreda, ponajprije zahvaljujući mašti, posjetili su glavni grad Ujedinjenog Kraljevstva. Tijekom sata Engleskoga jezika pogledali su prezentaciju koju su za njih pripremile profesorica Tatjana Štanjer i knjižničarka, a pomoću koje su saznali zanimljivosti o nekima od najpoznatijih londonskih lokaliteta. Svoje snalaženje po Londonu potom su testirali u igri Lost in London čiji je cilj bio pomoći Medi Peddingtonu da se snađe u engleskoj metropoli. Da bi doživljaj turističkog putovanja bio potpun, profesorica i knjižničarka ukrasile su knjižnicu prigodnim suvenirima i sitnicama, a učenici su na sat došli obučeni kao pravi turisti. Sat je završio „kupovanjem“ suvenira.
Učenici 3. a razreda, ponajprije zahvaljujući mašti, posjetili su glavni grad Ujedinjenog Kraljevstva. Tijekom sata Engleskoga jezika pogledali su prezentaciju koju su za njih pripremile profesorica Tatjana Štanjer i knjižničarka, a pomoću koje su saznali zanimljivosti o nekima od najpoznatijih londonskih lokaliteta.
Svoje snalaženje po Londonu potom su testirali u igri Lost in London čiji je cilj bio pomoći Medi Peddingtonu da se snađe u engleskoj metropoli.
Da bi doživljaj turističkog putovanja bio potpun, profesorica i knjižničarka ukrasile su knjižnicu prigodnim suvenirima i sitnicama, a učenici su na sat došli obučeni kao pravi turisti. Sat je završio „kupovanjem“ suvenira.