« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Čitate li časopise i novine? Koje? Koliko često ih kupujete/čitate? Pitanja su kojima je započelo trostano druženje u 2. i 3. razredu PŠ Zadobarje. Tijekom prvog sata učenici su kroz razgovor i kviz ponovili, odnosno dopunili postojeće znanje o novinama i časopisima. A nakon toga slijedio je dvosat tijekom kojega je svaki učenik uređivao svoj broj časopisa nazvanog Zadobarko. Poput pravih urednika raspoređivali su tekstove po rubrikama, oblikovali sadržaj te izrađivali ilustracije. Dio posla nastavili su kod kuće, a rezultat je sedam zanimljivih brojeva Zadobarka koje će rado prelistavati i čitati do kraja nastavne godine.
Čitate li časopise i novine? Koje? Koliko često ih kupujete/čitate? Pitanja su kojima je započelo trostano druženje u 2. i 3. razredu PŠ Zadobarje. Tijekom prvog sata učenici su kroz razgovor i kviz ponovili, odnosno dopunili postojeće znanje o novinama i časopisima. A nakon toga slijedio je dvosat tijekom kojega je svaki učenik uređivao svoj broj časopisa nazvanog Zadobarko.
Poput pravih urednika raspoređivali su tekstove po rubrikama, oblikovali sadržaj te izrađivali ilustracije. Dio posla nastavili su kod kuće, a rezultat je sedam zanimljivih brojeva Zadobarka koje će rado prelistavati i čitati do kraja nastavne godine.