« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Svjetski dan knjige i autorskog prava, ujedno i rođendan najvećeg engleskog pisca Williama Shakespearea, obilježen je na satu Engleskoga jezika u 7. a razredu. Tema je bila Books and Readings, a profesorica Tatjana Štanjer održala je ovaj sat u knjižnici.
U uvodnom dijelu učenici su se prisjetili nekih poznatih izreka o knjigama, a potom je uslijedio kviz. Cilj je bio, na osnovi vrlo kratkog sadržaja i ilustracije, otkriti naslov djela i autora.
Kao uvod u završnu aktivnost, učenici su ponovili dijelove knjige i vrste knjižne građe nakon čega su započeli izrađivati svoj knjižni omot.
Svjetski dan knjige i autorskog prava, ujedno i rođendan najvećeg engleskog pisca Williama Shakespeara, obilježen je na satu Engleskoga jezika u 7. a razredu. Tema je bila Books and Readings, a profesorica Tatjana Štanjer održala je ovaj sat u knjižnici.
U uvodnom dijelu učenici su se prisjetili nekih poznatih izreka o knjigama, a potom je uslijedio kviz. Cilj je bio, na osnovi vrlo kratkog sadržaja i ilustracije, otkriti naslov djela i autora.
Kao uvod u završnu aktivnost, učenici su ponovili dijelove knjige i vrste knjižne građe nakon čega su započeli izrađivati svoj knjižni omot.