« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Početkom veljače učenici prvih razreda upisali su se u školsku knjižnicu te tako postali naši najmlađi članovi. Kao i obično, svaki razred je u knjižnici proveo cijeli nastavni sat koji je bio ispunjen različitim aktivnostima, među kojima je svakako najzanimljivija i najupečatljivija kratka edukativna predstava Od korice do police. Glumice su, tradicionalno, učenice viših razreda, a ove su im se godine pridružili i učenici 2. d razreda koji su otpjevali pjesmu Knjige.
U nastavku sata prvaši su s knjižničarkom razmijenili svoja iskustva o knjigama i čitanju, saznali pravila posudbe i, na kraju, posudili svoju prvu lektiru.
Početkom veljače učenici prvih razreda upisali su se u školsku knjižnicu te tako postali naši najmlađi članovi. Kao i obično, svaki razred je u knjižnici proveo cijeli nastavni sat koji je bio ispunjen različitim aktivnostima, među kojima je svakako najzanimljivija i najupečatljivija kratka edukativna predstava Od korice do police. Glumice su, tradicionalno, učenice viših razreda, a ove su im se godine pridružili i učenici 2. d razreda koji su otpjevali pjesmu Knjige.
U nastavku sata prvaši su s knjižničarkom razmijenili svoja iskustva o knjigama i čitanju, saznali pravila posudbe i, na kraju, posudili svoju prvu lektiru.