« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U vrijeme kad se pisana komunikacija sve češće „seli“ u virtulani svijet, za učenike drugih razreda knjižničarka je, potaknuta lektirnim djelom Poštarska bajka, osmislila radionicu o pismima i to onim tradicionalnima, na papiru. Učenici su najprije opisivali svoja iskustva s pisanjem pisama, razglednica ili čestitaka, a potom je slijedio praktični rad. Naime, knjižničarka je svakom učeniku napisala pismo koje je stiglo u gotovo pravom, pravcatom poštanskom sandučiću. Ono je poslužilo za razgovor o elementima pisma, poštanskim markicama te omotnicama i naravno adresi.
Budući da se uskoro bliži Valentinovo, stečene vještine bit će vrlo brzo testitane u stvarnim situacijama.
U vrijeme kad se pisana komunikacija sve češće „seli“ u virtulani svijet, za učenike drugih razreda knjižničarka je, potaknuta lektirnim djelom Poštarska bajka, osmislila radionicu o pismima i to onim tradicionalnima, na papiru. Učenici su najprije opisivali svoja iskustva s pisanjem pisama, razglednica ili čestitaka, a potom je slijedio praktični rad.
Naime, knjižničarka je svakom učeniku napisala pismo koje je stiglo u gotovo pravom, pravcatom poštanskom sandučiću. Ono je poslužilo za razgovor o elementima pisma, poštanskim markicama te omotnicama i naravno adresi.
Budući da se uskoro bliži Valentinovo, stečene vještine bit će vrlo brzo testitane u stvarnim situacijama.