« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Pod motom Školske knjižnice: Vrata u život i Tko čita, (ne)skita obilježen je Mjesec školskih knjižnica i Mjesec hrvatske knjige. Učenici prvih, drugih i trećih razreda „otvarali“ su, doslovno i u prenesenom značenju, vrata u „svijeta knjiga“.
Prvaši su prvi puta upoznali prostor školske knjižnice, pogledali što se u njemu sve može pronaći te saznali kakve se aktivnosti organiziraju i provode u knjižnici.
Učenici drugih razreda usporedili su dva prostora kamo mogu „odskitati“ po željenu knjigu – knjižnicu i knjižaru. Također, pogledali su i simpatičan video The Joy of Books te vidjeli što se događa s knjigama u knjižari kada padne mrak... naravno uz malo mašte.
Učenici trećeg razreda istraživali su tko je sve zaslužan da bi knjiga stigla u ruke čitatelja te tako prešli put od autora do čitatelja. Potom su „uronili“ među stranice i pronašli glavne dijelove svake knjige.