« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Dan kruha i Svjetski dan hrane u našoj je školi obilježen pod motom „Pjesma mlina zrnu rasula srce“. Tim povodom u školskoj knjižnici osmišljen je dvosat za učenike 2. d i 3. d razreda na kojem smo povezali kruh i šegrta Hlapića. Naime, učenici trećeg razreda čitali su ulomke iz knjige Čudnovate zgode šegrta Hlapića i tako mlađima predstavili glavne likove i početak Hlapićevih pustolovina. Nakon toga, slijedila je igra pantomime u kojoj je nekoliko učenika drugog razreda „odglumilo“ opisane likove, a ostali su pogađali. Prvi sat druženja završen je likovnom radionicom – trećaši su osmišljavali reklamni plakat za knjigu, a drugaši su crtali lik koji im se najviše svidio.
Sljedeći sat započeo je igrokazom. U glavnim uloga su bili Hlapić i Gita te pastiri koji su poručili da je sva mudrost i znanje stiglo s livada i polja. Nastavilo se s komentiranjem najpoznatijih izreka o kruhu, a na kraju je svaki učenik ponio jednu mudru misao kući.
Dan kruha i Svjetski dan hrane u našoj je školi obilježen pod motom „Pjesma mlina zrnu rasula srce“. Tim povodom u školskoj knjižnici osmišljen je dvosat za učenike 2. d i 3. d razreda na kojem smo povezali kruh i šegrta Hlapića. Naime, učenici trećeg razreda čitali su ulomke iz knjige Čudnovate zgode šegrta Hlapića i tako mlađima predstavili glavne likove i početak Hlapićevih pustolovina. Nakon toga, slijedila je igra pantomime u kojoj je nekoliko učenika drugog razreda „odglumilo“ opisane likove, a ostali su pogađali.
Učenik čita odlomak iz romana
Prvi sat druženja završen je likovnom radionicom – trećaši su osmišljavali reklamni plakat za knjigu, a drugaši su crtali lik koji im se najviše svidio.
Učenici 2.d razreda crtaju lik kojih se najviše dojmio
Učenici 3.d razreda izrađuju plakat za knjigu
Sljedeći sat započeo je igrokazom. U glavnim uloga su bili Hlapić i Gita te pastiri koji su poručili da je sva mudrost i znanje stiglo s livada i polja.
Hlapić, Gita i pastiri
Nastavilo se s komentiranjem najpoznatijih izreka o kruhu, a na kraju je svaki učenik ponio jednu mudru misao kući.
Mudre izreke na "Hlapićevim čizmicama" učenici su zalijepili u bilježnicu i zapisali značenje