« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Multikulturalizam, višejezičnost, poštivanje i njegovanje jezične raznolikosti temeljni su ciljevi Europskoga dana jezika. Stoga je taj dan obilježen i u našoj Školi, na satovima Engleskog jezika u 4. a, 5. a, 6. b i 8. b razredu.
Kroz različite radionice učenici su uspoređivali engleski i španjolski jezik, pjevali te naučili nekoliko španjolskih fraza.
Svi satovi održani su u školskoj knjižnici, a radionice su osmislile i vodile profesorice engleskoga jezika Tatjana Štanjer i Andrea Goršić te knjižničarka Ana Sudarević.
Multikulturalizam, višejezičnost, poštivanje i njegovanje jezične raznolikosti temeljni su ciljevi Europskoga dana jezika. Stoga je taj dan obilježen i u našoj Školi, na satovima Engleskog jezika u 4. a, 5. a, 6. b i 8. b razredu koji su održani u školskoj knjižnici.
Za četvrtaše i šestaše organizirana je mala radionica španjolskog jezika tijekom koje su naučili nekoliko osnovnih fraza. Nadalje, uspoređivali su engleski i španjolski jezik kroz odgovarajuće primjere, razgovarali o simbolima zemalja, te poslušali prikladne i poznate pjesme u kojma se prepliću ova dva jezika. Bilo je veselo, zabavno i korisno.
Učenici 5. a razreda prikupljali su najvažnije podatke o školskoj knjižnici kroz igru „Ms Jones, is the library open all day?“ Potom su, na osnovi prikupljenih odgovora, sastavili kratak tekst na engleskom jeziku.
Osmaši su odigrali kviz i tako provjerili koliko znaju o jezicima uopće, a potom su istraživali utjecaje nekih germanskih i romanskih jezika na engleski. Također, istraživali su i samu povijest engleskoga jezika.
I na kraju, možemo zaključiti da jezici svakako proširuju um i otvaraju nove horizonte.