« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Hrana u knjižnici? U rukama i na stolu ne, ali kao tema predavanja, razmjena iskustva ili još bolje recepata, svakako!
A upravo je hrana bila tema na satu Engleskog jezika u petom razredu. Zato su nastavnice Andrea Goršić i Diana Kos održale svoje satove u 5. a, 5. b, odnosno 5. d razredu u školskoj knjižnici koja je za ovu priliku bila pretvorena u kuhinju. Glavni „masterchef“ je bila Amy Conner, Fulbrightova studentica koja trenutno boravi u Karlovcu. Ona je za učenike pripremila predavanje o prehrani u američkim školama, a potom im je objasnila kako napraviti Puppy Chow, slatki desert tipičan za američki srednji zapad. Također, vodila je i kviz vezan uz video isječak The Muppets – Popcorn.
Hrana u knjižnici? U rukama i na stolu ne, ali kao tema predavanja, razmjena iskustva ili još bolje recepata, svakako!
A upravo je hrana bila tema na satu Engleskog jezika u petom razredu. Zato su nastavnice Andrea Goršić i Diana Kos održale svoje satove u 5. a, 5. b, odnosno 5. d razredu u školskoj knjižnici koja je za ovu priliku bila pretvorena u kuhinju. Glavni „masterchef“ je bila Amy Conner, Fulbrightova studentica koja trenutno boravi u Karlovcu.
Ona je za učenike pripremila predavanje o prehrani u američkim školama, a potom im je objasnila kako napraviti Puppy Chow, slatki desert tipičan za američki srednji zapad. Također, vodila je i kviz vezan uz video isječak The Muppets – Popcorn.
Do kraja sata, učenici su s Amy razgovarali o svojim najdražim jelima te kreirali menije služeći se reklamnim katalozima.
Bila je to odlična prilika da učenici čuju izvornog govornika i porazgovaraju na engleskom jeziku.