« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Ponavljanje superlativa može biti zabavno posebno ako se organizira u školskoj knjižnici. A upravo je tako napravila profesorica Tatjana Štanjer. Naime, zajedno s knjižničarkom osmišljena su dva nastavna sata u 6. a razredu, a cilj je bio ponoviti tvorbu superlativa u engleskom jeziku te ih moći prepoznati u tekstovima. Osim toga, usavršili su vještine korištenja referentne građe.
Ponavljanje superlativa može biti zabavno posebno ako se organizira u školskoj knjižnici. A upravo je tako napravila profesorica Tatjana Štanjer. Naime, zajedno s knjižničarkom osmišljena su dva nastavna sata u 6. a razredu, a cilj je bio ponoviti tvorbu superlativa u engleskom jeziku te ih moći prepoznati u tekstovima. Osim toga, usavršili su vještine korištenja referentne građe.
Nakon što su ponovili znanje i vještine vezane uz referentnu zbirku u knjižnici, učenici su trebali u stručnoj građi pronaći podatak koji sadrži superlativ te od izjavne rečenice oblikovati pitanje, koje su potom preveli na engleski. Nakon toga su pitanja, zapisana na listiće, ubačena u šešire te su ih učenici izvlačili. Zadatak je svakog učenika bio da, tijekom tjedan dana, odgovori na izvučeno pitanje, a u međuvremenu je knjižničarka od svih pitanja oblikovala (Super)kviz.
Na drugom satu Engleskog jezika učenici su čitali pitanja, odnosno svoje odgovore.
Budući da je ta srijeda (20. ožujka) bila u tjednu pred proljetne praznike, tj. Uskrs, do kraja sata učenici su odigrali još jedan kviz, ovaj posvećen Uskrsu.