« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Početkom drugog polugodišta poveća se broj članova školske knjižnice. Razlog je jednostavan – prvaši se upišu u knjižnicu te počinju posuđivati svoje prve slikovnice. No, to nije tek obično učlanjivanje; tijekom jednog školskog sata učenici pogledaju zabava i poučan igrokaz Od korice do police, izrade sami svoje članske džepiće te nauče pravile posudbe. Potom, svaki učenik posudi svoju prvu lektiru.
Ovaj poseban sat započinje igrokazom Od korice do police u kojem glume učenice 5. d i 8. d razreda, a koji, osim što je zabavan, ima i poučan karakter. Prvaši, naime, imaju priliku vidjeti i čuti kako se treba ponašati u knjižnici te kako postupati s knjigama. Sve završava veselom pjesmom Knjige.
Nakon toga slijedi najvažniji dio – upis u školsku knjižnicu. Svi učenici ispisuju svoja imena na članske džepiće, poslušaju upute o posudbi i zaduživanju, a potom posude svoju prvu lektiru.
Ove godine, za učenike 1.a i 1. b razreda uspjeli smo organizirati i književni susret s karlovačkim piscem Željkom Mavretićem. On je djeci čitao svoje radove, najviše pjesme, neke već objavljene, a neke potpuno nove, još u rukopisu. Osim što su se svi dobro zabavili, sigurno je i to bio dodatni poticaj na čitanje, odnosno što češći dolazak u knjižnicu.