« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Nastavlja se „glazbena slušaonica“ u knjižnici. Tijekom dva sata engleskog jezika nekoliko učenika 8.b razreda predstavilo je, putem gloga, svoje najdraže pjevače i bendove. Osim što su nas upoznali sa zanimljivostima iz njihovog privatnog života i glazbene karijere, poslušali smo njihove najpoznatije, najnagrađivanije ili najslušanije pjesme.
Nastavlja se „glazbena slušaonica“ u knjižnici. Tijekom dva sata engleskog jezika nekoliko učenika 8.b razreda predstavilo je, putem gloga, svoje najdraže pjevače i bendove. Osim što su nas upoznali sa zanimljivostima iz njihovog privatnog života i glazbene karijere, poslušali smo njihove najpoznatije, najnagrađivanije ili najslušanije pjesme.
Glogove pogledajte (i poslušajte) u nastavku.
Prezentacijama je prethodilo slušanje i gledanje najznačajnijih uradaka iz povijesti metala i hip-hopa, a sat je završio uz karaoke i Yellow submarine!