« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Nastavlja se „glazbena slušaonica“ u knjižnici. Tijekom dva sata engleskog jezika nekoliko učenika 8.b razreda predstavilo je, putem gloga, svoje najdraže pjevače i bendove. Osim što su nas upoznali sa zanimljivostima iz njihovog privatnog života i glazbene karijere, poslušali smo njihove najpoznatije, najnagrađivanije ili najslušanije pjesme.
Nastavlja se „glazbena slušaonica“ u knjižnici. Tijekom dva sata engleskog jezika nekoliko učenika 8.b razreda predstavilo je, putem gloga, svoje najdraže pjevače i bendove. Osim što su nas upoznali sa zanimljivostima iz njihovog privatnog života i glazbene karijere, poslušali smo njihove najpoznatije, najnagrađivanije ili najslušanije pjesme.
Glogove pogledajte (i poslušajte) u nastavku.
Prezentacijama je prethodilo slušanje i gledanje najznačajnijih uradaka iz povijesti metala i hip-hopa, a sat je završio uz karaoke i Yellow submarine!