« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Za potrebe sata biologije u 6. a razredu knjižnica je u petak (16. studenoga) „pretvorena“ u listopadnu šumu. Kroz korelaciju nekoliko nastavnih predmeta učenici su ponovili gradivo o biljkama i životinjama listopadne šume.
Naime, sasvim običan sat ponavljanja gradiva učenici su „uzeli u svoje ruke“ i pokazali kako zanimljivo i maštovito može biti ponavljanje naučenoga. Jedni za druge, pripremili su prezentacije o biljkama i životinjama listopadne šume, kvizove za provjeru znanja, govorenje poezije, interaktivne vježbe o prehrambenom lancu i piramidi, a sve je bilo prožeto prikladnom glazbenom podlogom (Vivaldi: Jesen). Prostor knjižnice ukrašen je učeničkim plakatima, listovima iz učeničkih herbarija te košaricama punim šumskih plodova i prikladnim aranžmanima. Sve to okružili su relevantni časopisi i enciklopedije kojima su se učenici služili pripremajući radne materijale, ali i kao poziv da ih koriste i u buduće.
Cijeli sat je zapravo rezultat gotovo cjelotjedne pripreme, no sve se isplatilo! Sat je bio vrlo dinamičan: ostvarena je korelacija nekoliko nastavnih predmeta, a protekao je u stalnoj interakciji između izlagača i „publike“ što je omogućilo da svaki učenik, u određenom trenutku, dođe do izražaja.