preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dubovac Karlovac

Login
ŠKOLA ZA SVE UZ POMOĆNIKE U NASTAVI

ŠKOLSKI OBROK ZA SVAKO DIJETE

KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

Priloženi dokumenti:
hakom brosura.pdf

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Tražilica
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
ENERGY@SCHOOL

Static HTML

 

KLIKNI I ČITAJ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2010.

Ukupno: 1652789
Ovaj mjesec: 1565
Ovaj tjedan: 318
Danas: 4
ETTAEDU.EU

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

 

UČILICA

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mjesec školskih knjižnica
Autor: Ana Sudarević, 27. 9. 2021.

Tradicionalno, listopad je mjesec školskih knjižnica. Ovogodišnja tema glasi Bajke i narodne priče svijeta (Fairy Tales and Folk Tales around the World), a sudionici se pozivaju da slave poveznicu između priče, knjige, školske knjižnice te bajki i narodnih priča. Uz najpoznatiji početak “Nekoć davno...” uronit ćemo u svijet priča koje su nam ostavile prošle generacije da bismo iz njih učili o životnim vrijednostima, ali i o drugim kulturama.

Sve o našim aktivnostima pogledajte pod [Opširnije].


BOOKMARKER ili STRANIČNIK - knjige je zaštitnik

U Mjesecu školskih knjižnica Međunarodna udruga školskih knižnica redovito organizira akciju razmjene straničnika. Ove godine i mi smo se uključili i izradili straničnike s motivima neobičnih bića iz naših bajki i predaja. Njih ćemo poslati u Rusiju, u Gymnasium 76 Chelyabinsk. Stručna pomoć bila nam je profesorica Likovne kulture Aleksandra Škrtić koja nam je pomogla izraditi straničnike u skladu s ovogodišnjom temom Mjeseca školskih knjižnica Bajke i narodne predaje iz svih kutova svijeta. Tako su se na našim straničnicima našla neobična bića iz hrvatskih priča i predaja.

Ova aktivnosti, osim što potiče likovnu kretivnost učenika, također ih potiču da nastave u praksi čuvati i štititi knjige koje čitaju. Naime, straničnik je beskrajno koristan predmet zahvaljujući kojem knjige ne dobivaju “uši” pa njihov “životni vijek” traje dulje.

 

 

DAN BIJELOG ŠTAPA

Članovi Čitateljskog kluba obilježili su Dan bijelog štapa. Najprije smo razgovarali na koji način je slijepim i slabovidnim osobama olakšan svakodnevni život te iz “Bontončića” pročitali kako se ponašati u društvu slijepih i slabovidnih. Potom smo komentirali izložbu postavljenu u školskoj knjižnici te navodili vlastite primjere situacija kada se susrećemo s brajicom, odnosno sa slijepom ili slabovidnom osobom.

Na kraju su se učenici okušali u “pisanju” brajice. Na pripremljenu shemu “crtali” su slova ispisujući tako naziv važne manifestacije koja je počela upravo danas 15. listopada – Mjesec knjige.

 

NOVI NASLOVI U FONDU

I ove godine dodijeljena sredstva MZO-a omogućila su nam da obnovimo i obogatimo knjižnični fond. Četiri nova naslova namijenjena cjelovitom čitanju za učenike prvih, trećih, četvrtih i petih razreda osuvremenit će dosadašnje popise djela, ali i dodatno zainteresirati učenike za čitanje, kako za potrebe nastave, tako i u slobodno vrijeme. Osim toga, Omolab (Omoguru) donirao na je vrijednu slikovnicu “Disleksija: najposebniji dar” Tene Kirchmayer.

Sve ovo, značajan je doprinos obilježavanju Mjeseca školskih knjižnica i Godine čitanja.

Novi naslovi:

1. razred: Živorinjska abeceda: od antilope do žirafe / Ivanka Borovac

3. razred: Sijač sreće / Božidar Prosenjak

4. razred: Čokoladne godine / Mladen Kopjar

5. razred: Prima ulaz zabranjen / Melita Rundek

U obradi novih knjiga pomogli su članovi Čitateljskog kluba.

 

IMAM PRAVO ZNATI, IMAM PRAVO NA KNJIŽNICU

U Mjesecu školskih knjižnica, svoju školsku knjižnicu posjetili su učenici iz PŠ Stative sa svojom učiteljicom. Zbog udaljenosti od matične škole, učenici nemaju priliku često dolaziti pa je ovo bila sjajna prigoda da upoznaju knjižničarku, prostor knjižnice te sudjeluju u pripremljenim aktivnostima.

Najprije su pošetali po knjižnici da bi istražili čega sve ima u knjižnici; potom su saznali kako je oragnizirana građa u knjižnici te koje se knjižnične usluge nude korisnicima. Slijedio je kviz u kojem su pokazali koliko su pažljivo čitali svoje prvo lektirno djelo Emila i detektive, a nakon toga su, zajedno s knjižničarkom, otkrivali koja će još djela čitati ove školske godine.

Druženje je završilo upisom u školsku knjižnicu te posudbom samostalno odabranih knjiga. Uz pozitivne dojmove svih sudionika, dogovoreno je da ovakvi susreti budu što češći.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju