« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Tradicionalno, listopad je mjesec školskih knjižnica. Ovogodišnja tema glasi Bajke i narodne priče svijeta (Fairy Tales and Folk Tales around the World), a sudionici se pozivaju da slave poveznicu između priče, knjige, školske knjižnice te bajki i narodnih priča. Uz najpoznatiji početak “Nekoć davno...” uronit ćemo u svijet priča koje su nam ostavile prošle generacije da bismo iz njih učili o životnim vrijednostima, ali i o drugim kulturama.
Sve o našim aktivnostima pogledajte pod [Opširnije].
BOOKMARKER ili STRANIČNIK - knjige je zaštitnik
U Mjesecu školskih knjižnica Međunarodna udruga školskih knižnica redovito organizira akciju razmjene straničnika. Ove godine i mi smo se uključili i izradili straničnike s motivima neobičnih bića iz naših bajki i predaja. Njih ćemo poslati u Rusiju, u Gymnasium 76 Chelyabinsk. Stručna pomoć bila nam je profesorica Likovne kulture Aleksandra Škrtić koja nam je pomogla izraditi straničnike u skladu s ovogodišnjom temom Mjeseca školskih knjižnica Bajke i narodne predaje iz svih kutova svijeta. Tako su se na našim straničnicima našla neobična bića iz hrvatskih priča i predaja.
Ova aktivnosti, osim što potiče likovnu kretivnost učenika, također ih potiču da nastave u praksi čuvati i štititi knjige koje čitaju. Naime, straničnik je beskrajno koristan predmet zahvaljujući kojem knjige ne dobivaju “uši” pa njihov “životni vijek” traje dulje.
DAN BIJELOG ŠTAPA
Članovi Čitateljskog kluba obilježili su Dan bijelog štapa. Najprije smo razgovarali na koji način je slijepim i slabovidnim osobama olakšan svakodnevni život te iz “Bontončića” pročitali kako se ponašati u društvu slijepih i slabovidnih. Potom smo komentirali izložbu postavljenu u školskoj knjižnici te navodili vlastite primjere situacija kada se susrećemo s brajicom, odnosno sa slijepom ili slabovidnom osobom.
Na kraju su se učenici okušali u “pisanju” brajice. Na pripremljenu shemu “crtali” su slova ispisujući tako naziv važne manifestacije koja je počela upravo danas 15. listopada – Mjesec knjige.
NOVI NASLOVI U FONDU
I ove godine dodijeljena sredstva MZO-a omogućila su nam da obnovimo i obogatimo knjižnični fond. Četiri nova naslova namijenjena cjelovitom čitanju za učenike prvih, trećih, četvrtih i petih razreda osuvremenit će dosadašnje popise djela, ali i dodatno zainteresirati učenike za čitanje, kako za potrebe nastave, tako i u slobodno vrijeme. Osim toga, Omolab (Omoguru) donirao na je vrijednu slikovnicu “Disleksija: najposebniji dar” Tene Kirchmayer.
Sve ovo, značajan je doprinos obilježavanju Mjeseca školskih knjižnica i Godine čitanja.
Novi naslovi:
1. razred: Živorinjska abeceda: od antilope do žirafe / Ivanka Borovac
3. razred: Sijač sreće / Božidar Prosenjak
4. razred: Čokoladne godine / Mladen Kopjar
5. razred: Prima ulaz zabranjen / Melita Rundek
U obradi novih knjiga pomogli su članovi Čitateljskog kluba.
IMAM PRAVO ZNATI, IMAM PRAVO NA KNJIŽNICU
U Mjesecu školskih knjižnica, svoju školsku knjižnicu posjetili su učenici iz PŠ Stative sa svojom učiteljicom. Zbog udaljenosti od matične škole, učenici nemaju priliku često dolaziti pa je ovo bila sjajna prigoda da upoznaju knjižničarku, prostor knjižnice te sudjeluju u pripremljenim aktivnostima.
Najprije su pošetali po knjižnici da bi istražili čega sve ima u knjižnici; potom su saznali kako je oragnizirana građa u knjižnici te koje se knjižnične usluge nude korisnicima. Slijedio je kviz u kojem su pokazali koliko su pažljivo čitali svoje prvo lektirno djelo Emila i detektive, a nakon toga su, zajedno s knjižničarkom, otkrivali koja će još djela čitati ove školske godine.
Druženje je završilo upisom u školsku knjižnicu te posudbom samostalno odabranih knjiga. Uz pozitivne dojmove svih sudionika, dogovoreno je da ovakvi susreti budu što češći.