« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
DNEVNIK ČITANJA LEKTIRE
Prvi zadatak Multimedijske grupe nije bio nimalo lak. Naime, trebalo je učenicima četvrtih razreda predstaviti ukratko popis obavezne lektire te ih motivirati za čitanje lektirnih djela. No, poznati po tome da volimo izazove, uhvatili smo se u koštac i ovim zadatkom.
Članovi Multimedijske grupe
Razmišljajući o medijma, klasičnim i suvremenim, koji nas okružuju, odlučili smo se za spoj tradiocionalnog i modernog. Tako je osmišljen Dnevnik čitanja lektire.
Po uzoru na informativnu emisiju osmišljene su rubrike u kojima će reporterke ukratko ispričati najvažnije događaje iz djela. A da bi bile što vjerodostojnije, otišle su na lice mjesta i „uživo“ se javile iz Berlina, Kopačkog Rita te sa svečanosti puštanja mlina u rad.
Voditelj Dnevnika, Ivan J.
Reporterka Leda C. u Kopačkom ritu
Reporterka Marta S. javila se uživo sa svečanosti puštanja mlina u rad
Reporterka Matea K. javila se iz Berlina
Lara M. je vodila rubriku o kulturi
Gošća Dnevnika Ivana Brlić Mažuranić (Matea K.)
U rubrici Bez komentara najavljena je ekološko znanstveno-fantastična tema, a vremenska prognoza najavila je vrlo povoljno vrijeme za čitanje u oba polugodišta.
Voditelj Ivan čita vremensku prognozu za školsku godinu
Rad na ovom igrokazu obuhavatio je različite medije: tiskane, tj. knjige na osnovi kojih su osmišljeni tekstovi glumaca; suvremeni mediji poput računala, projektora, interneta, a sve je podsjećalo na TV emisiju, još uvijek najpopularniji medij za prijenos informacija.