« Ožujak 2027 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
LEKTIRA BEZ PAPIRA 4
Ciljevi projekta:
- Razvijati čitalačke kompetencije, kritičko mišljenje i motivaciju za čitanje lektire.
- Poticati interes za knjigu i čitanje te stvaranje pozitivnog odnosa prema knjizi i književnosti.
- Izgrađivati kulturu čitanja, sposobnost izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela.
- Osuvremeniti pristup obrade lektire kroz kreativne i interdisciplinarne aktivnosti.
PRVAŠI I PRVA LEKTIRA
Prvaši su prvi puta posjetili školsku knjižnicu. Knjižničarka im je pripremila radionicu o najpoznatijoj priči Crvenkapici. Nakon što su poslušali priču, slijedio je kviz, a potom su izradili svoju Crvenkapicu od geometrijskih likova.
ŠETNJA BUDIMPEŠTOM UZ JUNAKE PAVLOVE ULICE
Lektira je petaše odvela u glavni grad Mađarske. Čitajući, sudjelovali su u pravoj pustolovini "staroj" gotovo stotinu godina te saznali ponešto o svakodnevici svojih vršnjaka. Na radionici u knjižnicu, knjižničarka im je pripremila igru asocijacije, a potom su zajedno prošetali virtualnim ulicama Budimpešte.