« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Eko eTwinneri
Projektom želimo pokrenuti promjene koje bi naše vrtiće, škole i lokalne zajednice uskladili s prirodom te podržati ekološke stilove života koristeći tehnologiju. Također ćemo nastojati omogućiti razvijanje navike ekološkog života te promatranjem, edukativnim igrama i drugim aktivnostima olakšati stjecanje znanja i vještina. Kroz projekt želimo doći do saznanja o okolišu i održivim životnim temeljima koje treba dati budućim generacijama s ciljem osiguranja da postanu pojedinci koji se mogu povezati s prirodom, štititi, razvijati vještine rješavanja problema, istraživanja i ispitivanja, učiti radeći i iskusiti, te razvijati vještine saradnje i preuzimanja odgovornosti.
9. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST (Vrednovanje
8. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST (Svjetski dan zaštite okoliša)
Tekst Šuma Ljubice Balog poslužio je kao uvod u razgovor o iskustvima s okolišem i prakticiranjem njegove zaštite. Različite aktivnosti, poput zagonetki, premetaljki, čitanja i pisanja, imale su za cilj osvijestiti važnost pravilnog odlaganja otpada.
7. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST (Svjetski dan biološke raznolikosti)
Osobna iskaznica biljke ili životinje
Učenici su najprije proveli istraživanje o određenoj životinji ili biljci. Izdvojili su najzanimljivije informacije te ih oblikovali u natuknice. Poslužili su se dostupnim enciklopedijama i priručnicima u knjižnici.
Nakon prikupljenih informacija, oblikovali su osobne iskaznice za pojedinu životinju / biljku.
6. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST (Eko izazov)
Prihvatili smo izazov za ožujak da od otpada izradimo vlak iz lektirnog djela Vlak u snijegu. Skupili smo kutije, čepove i malo starog papira te izradili tri vagona i lokomotivu. No, prije toga, bavili smo se istraživanjem i prepisivanjem najvažnijih podataka koje smo zapisali na papiriće koje smo zalijepili na prozore vagona.
5. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST (Recikliramo - stvaramo)
Aktivnost je zamišljena kao izazov u paru - jedan član para crta, tj. prilaže crtež/fotografiju rada, a drugi član to isto izrađuje od recikliranog materijala. Naš je par OŠ Marija Bistrica, a evo kako je tekao naš proces izrade:
Ovo je rad učenika OŠ Marije Bistrice
4. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST (Eko-reporter)
3. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST (Dan kruha i zdrave hrane)
Obilježili smo Dan kruha i zdrave hrane. U knjižnici smo uredili informativno-edukativni pano za sve posjetitelje. pano sadrži prigodne izreke o kruhu i njegovoj vrijednosti i važnosti, fotografije te plakat s informacijama o najvažnijim žitaricama. Potom smo čitajući pjesme upoznali zanimanja vezana uz nastanak kruha i pekarskih slastica. Izvor nam je bila zbirka pjesama Zvonimira Baloga Sto najzanimanja.
2. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST (17. rujna - Svjetski dan čišćenja)
Slikovnica "Nije smeće sve za vreće" bila je uvod u našu radionicu o recikliranju. Nakon pročitane priče ponovili smo sve što znamo o recikliranju, otpadu i ekologiji. Potom smo uredili tri kutije odgovarajuće boje (žute, plave i crvene) koje će biti smještene u recilažnom kutiću u učionici 3. d razreda. U njih će učenici odlagati plastiku, papir i baterije, a članovi Čitateljskog kluba brinut će da sve bude pravovremeno zbrinuto.
1. ZAJEDNIČKA AKTIVNOST - prijedlog logotipa projekta
Zbirka predloženih logoa projkektnih partnera
SAMOSTALNE AKTIVNOSTI
Novo polugodište započelo je likovnom radionicom na kojoj smo izrađivali vlastite male (i malo veće) knjige od recikliranog materijala. Kartoni, ostaci običnog i ukrasnog papira poslužili su za izradu novih i originalnih knjiga.
Kao uvod u zajedničku aktivnost Dan igranja vani, mi smo (zbog lošeg vremena) organizirali najprije trening u učionici. Disciplina se zvala "Čitanje s preprekama", a cilj je bio što izražajnije čitati tekst dok se svladavaju prepreke u obliku stolova i stolaca. Bilo je zabavno, malo zahtjevno, ali uspješno!
Iskoristili smo stare kolaž papire i cvijeće koje se godinama prešalo u knjigama i časopisima u kućnim knjižnicama. Pod vodstvom profesorice likovne kulture Aleksandre Škrtić izradili smo lijepe i korisne bookmarkere koje ćemo najprije izložiti u školskoj knjižnici, a potom ih koristiti.