« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Nastavni sat na temu Domovinskog rata (lokalna povijest) je obrađen kao radionica koja se temelji se na filmu koji su snimili naši vrijedni učenici sedmog i osmog razreda kao dio školskog projekta. Film je rezultat intervjua s kazivačem, koji nas vodi kroz tri ključne faze njegova života: djetinjstvo i mladost, Domovinski rat te život nakon Domovinskog rata. Na projektu intervjuiranja kazivača te snimanja i montiranja filma radili su slijedeći učenici: Damjan Kovačević (8.b), Nikša Ćapin (8.b), Borna Hutinec (7.a), Mihael Kozjan (7.a) i Borna Janković (6.c).
Radionica je osmišljena na način da učenici rade podijeljeni u tri grupe, od kojih svaka grupa prati jedan dio kazivačeva života. Na ovaj način, svaki učenik ima priliku dublje istražiti i razumjeti specifični period koji je bio ključan u formiranju osobnog i nacionalnog identiteta našeg kazivača. Nakon gledanja filma učenici odgovaraju na pitanja iz radnog listića, vezana uz dio filma koji su gledali. Svaka grupa prezentira svoje odgovore ostatku razreda, nakon čega se vodi otvorena diskusija i razmjena mišljenja.
Ciljevi radionice
Ova radionica pruža jedinstvenu priliku učenicima da kroz osobnu priču kazivača dožive povijest na neposredan i emotivan način. Nadamo se da će ova aktivnost potaknuti interes za povijest i doprinositi boljem razumijevanju našeg zajedničkog naslijeđa.
U priloženim dokumentima nalazi se Priprema za provedbu radionice.