« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
6. lipnja 2024. u Osnovnoj školi Dubovac održana je edukativna i zanimljiva radionica iz Povijest za darovite i visoko motivirane učenike šestih razreda. Radionicu je osmislila, moderirala i provela profesorica Povijesti Maja Lukić Puškarić. Radionica se provodi u sklopu projekta rada s darovitim učenicima financiranim od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Cilj radionice
Glavni cilj radionice bio je istražiti i prezentirati povijest Karlovačke građanske garde na inovativan način. Učenici su istraživali povijesne izvore, analizirali informacije, sintetizirali znanje te kreirali vizualno atraktivne i informativne plakate koristeći Canvu.
Važnost suvremenog pristupa povijesti
Način rada u radionici korištenjem IKT-a odmaknuo se od tradicionalnog načina jer su učenici razvijali i unaprijedili digitalne vještine kroz rad s modernim alatima. Također, Canva im je omogućila da izraze svoju kreativnost. Moderni alati i kreativni pristupi povećavaju angažiranost i motivaciju učenika. Učenici su radili zajedno, razvijajući vještine timske suradnje i komunikacije. Proučavajući povijesne izvore učenici su kritički promišljali o odabiru najvažnijih povijesnih podataka koje će izdvojiti na plakatu. Sve navedeno su ključne vještine 21. st. (4C) koje su izuzetno važne jer pripremaju učenika za izazove radnog okruženja 21. st. potičući ih na inovativnost i samostalnost. Radionice koje razvijaju kompetencije 21. st. podržavaju holistički pristup obrazovanju: timski rad i korelaciju različitih predmeta (u ovom primjeru Povijesti i Informatike).
Zaključak
Nadamo se da ćemo i ubuduće imati priliku realizirati slične radionice koji će doprinijeti razvoju naših učenika na inovativan i interaktivan način.
Tekst pripremila: Maja Lukić Puškarić, učitelj mentor