preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dubovac Karlovac

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

ŠESTAR

Priloženi dokumenti:
SESTAR-DIGITALNA BROSURA-1.pdf

ŠKOLA ZA SVE UZ POMOĆNIKE U NASTAVI

ŠKOLSKI OBROK ZA SVAKO DIJETE

KAKO SE ZAŠTITITI NA INTERNETU?

Priloženi dokumenti:
hakom brosura.pdf

Tražilica
Arhiva dokumenata
ENERGY@SCHOOL

Static HTML

 

KLIKNI I ČITAJ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2010.

Ukupno: 1905818
Ovaj mjesec: 5857
Ovaj tjedan: 688
Danas: 28
ETTAEDU.EU

PRIJAVA NA STRUČNE SKUPOVE

 

UČILICA

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Inovativan pristup povijesti: Izrada plakata o Karlovačkoj građanskoj gardi uz pomoć IKT-a
Autor: Maja Lukić, 4. 6. 2024.

 

 

   

 

6. lipnja 2024. u Osnovnoj školi Dubovac održana je edukativna i zanimljiva radionica iz Povijest za darovite i visoko motivirane učenike šestih razreda. Radionicu je osmislila, moderirala i provela profesorica Povijesti Maja Lukić Puškarić. Radionica se provodi u sklopu projekta rada s darovitim učenicima financiranim od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Cilj radionice

Glavni cilj radionice bio je istražiti i prezentirati povijest Karlovačke građanske garde na inovativan način. Učenici su istraživali povijesne izvore, analizirali informacije, sintetizirali znanje te kreirali vizualno atraktivne i informativne plakate koristeći Canvu.

Važnost suvremenog pristupa povijesti

Način rada u radionici korištenjem IKT-a odmaknuo se od tradicionalnog načina jer su učenici razvijali i unaprijedili digitalne vještine kroz rad s modernim alatima. Također, Canva im je omogućila da izraze svoju kreativnost. Moderni alati i kreativni pristupi povećavaju angažiranost i motivaciju učenika. Učenici su radili zajedno, razvijajući vještine timske suradnje i komunikacije. Proučavajući povijesne izvore učenici su kritički promišljali o odabiru najvažnijih povijesnih podataka koje će izdvojiti na plakatu. Sve navedeno su ključne vještine 21. st. (4C) koje su izuzetno važne jer pripremaju učenika za izazove radnog okruženja 21. st. potičući ih na inovativnost i samostalnost. Radionice koje razvijaju kompetencije 21. st. podržavaju holistički pristup obrazovanju: timski rad i korelaciju različitih predmeta (u ovom primjeru Povijesti i Informatike).

Zaključak

Nadamo se da ćemo i ubuduće imati priliku realizirati slične radionice koji će doprinijeti razvoju naših učenika na inovativan i interaktivan način.

 

 

Tekst pripremila: Maja Lukić Puškarić, učitelj mentor


 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju