« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Profesorica povijesti Maja Lukić Puškarić (ujedno i koordinatorica škole za Erasmus projekte) sudjelovala je na edukaciji Kako razvijati E+ projekte uključivanja i raznolikosti u organizaciji Agencije za mobilnost i programe Europske unije, 5. 10. 2023. koji se održao u Zagrebu. Uključivanje i raznolikost jedan je od glavnih prioriteta Erasmus+ programa i doprinosi stvaranju raznolikih i uključivih zajednica u kojima svi pojedinci imaju prilike za poboljšanje životnih prilika.
Edukacija je polaznici produbila spoznaju o tome tko su osobe u nepovoljnom položaju (ranjive skupine) te s kojim se životnim poteškoćama i preprekama nose. Osobe koje pripadaju ranjivim skupinama nalaze se u nepovoljnom položaju zbog različitih faktora poput siromaštva, intelektualnih ili zdravstvenih problema i zahtijevaju dodatnu potporu. Erasmus+ program igra važnu ulogu u osiguravanju jednakih prilika za kvalitetno i uključivo obrazovanje te pruža financijsku podršku kako bi osigurao aktivno uključivanje ranjivih skupima u program.
Tijekom edukacije polaznici su imali priliku razmijeniti iskustva, ali i steći nova poznanstva za buduće Erasmus+ projekte.