« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Dvadesetero učenika koji pohađaju izbornu nastavu Njemačkog jezika iz sva četiri osma razreda sudjelovalo je u terenskoj nastavi koju su organizirale profesorica njemačkog jezika Jasminka Brozinić i školska knjižničarka u suradnji s Goethe institutom u Zagrebu.
Učenici su posjetili knjižnicu Goethe instituta gdje je za njih bila organizirana radionica pod nazivom „Učionica u knjižnici“ na temu njemačke kulture i civilizacije, a vodila ju je knjižničrka Višnja Bosnar Jus. Potom su posjetili UNICEF-ov Muzej realnosti u Tunelu Grič. Šetnjom kroz tunel stvarnosti učenici su otkrili obične i neobične obiteljske priče te se podsjetili na prave vrijednosti u životu.
Do povratka u Karlovac, prošetali smo zagrebačkim Adventom, manifestacijom koja je u protekle dvije godine proglašena najljepšom i najbolje organiziranom u Europi.
Fotografije su u našoj fotogaleriji!
Sudjelujući u radionici Goethe instituta učenici su imali priliku razvijati informacijske i jezične kompetencija uz korištenja iPada. Također, upoznali su knjižnicu kao mjesto za učenje i kao infrastrukturu za prikupljanje potrebnih informacija te koristili i proširili svoje znanje njemačkog jezika pisanim i usmenim izražavanjem.
UNICEF-ov Muzej realnosti ove godine ima poruku Najvrjednija stvar na svijetu nije stvar koja upućuje da ono najvrjednije što imamo u životu nije materijalno. Putem instalacija postav Muzeja približio je učenicima različite doživljaje stvarnosti života djece u Hrvatskoj i svijetu.