« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U utorak, 12. 12. 2017., u 8:15 sati na Starom gradu Dubovcu, u sklopu izložbe Dva mlina na Kupi, održana je maketarska radionica Moj mlin, koju je vodila gospođa Suzana Šnajdar iz Zajednice tehničke kulture Karlovac. Na radionici su sudjelovali učenici 6.b razreda naše škole s nastavnicom tehničke kulture Biserkom Papa Neskusil.
Prije početka radionice održan je razgled izložbe uz stručno vodstvo. Na primjerima dvaju mlinova prikazanih na izložbi učenici su se upoznali sa njihovim mehanizmima prijenosa energije. Kozjanov mlin u Brodarcima pokretalo je mlinsko kolo, a Držićev mlin u Donjem Pokupju turbina. Na fotografijama unutrašnjosti Držićevog mlina, autora Dinka Neskusila, učenici su vidjeli nepoznate detalje mlinarskog inventara i dijelova mehanizma.
Saznanja dobivena tijekom stručnog vodstva učenicima su koristila pri izradi njihovih maketa. Učenici su izrađivali makete mlinova s mlinskim kolom, od papira prema posebno pripremljenim šablonama te su odlično odradili zadatak.
Nakon radionice zabavili smo se rješavajući radne listiće te igrajući mlin na velikoj podlozi.