« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici GLOBE skupine OŠ Dubovac, u pratnji profesorica Višnić i Zoraja išli su na terensku nastavu u NP Paklenicu i Zadar od 30.9.-1.10. 2017. Terenska nastava bila je dvodnevna i učenici su boravili u Omladinskom hostelu u Zadru.
Učenici GLOBE skupine OŠ Dubovac, u pratnji profesorica Višnić i Zoraja išli su na terensku nastavu u NP Paklenicu i Zadar od 30.9.-1.10. 2017. Terenska nastava bila je dvodnevna i učenici su boravili u Omladinskom hostelu u Zadru. Prvog dana učenici su posjetili NP Paklenicu gdje su obavili hidrološka i pedološka mjerenja. Istog dana poslije podne, posjetili su meteorološku postaju Zadar gdje je dežurni motritelj upoznao učenike s atmosferskim mjerenjima.
Nakon toga, slijedio je susret s GLOBE učenicima iz OŠ Šime Budinića iz Zadra. U toplom popodnevnom danu, učenici iz Zadra u pratnji svoje učiteljice pokazali su koja se hidrološka mjerenja rade na moru. Idućeg dana, učenici su posjetili Muzej zlata i srebra te Muzej stakla u Zadru. U povratku, posjetili su i grad Nin.