« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Više od stotinu učenika četvrtih razreda naše škole u ponedjeljak je uživalo u još jednoj iznimno zanimljivoj i poučnoj terenskoj nastavi. Posjetili su Zagreb i mnoge njegove znamenitosti.
Kroz priču „Marije Jurić Zagorke“ upoznali su brojne povijesne činjenice i zanimljivosti vezane uz život stanovnika starog Zagreba. U Povijesnom muzeju sudjelovali su u radionici starih cehova, a nakon šetnje glavnim zagrebačkim Trgom bana Josipa Jelačića, posjetili su Hrvatski sabor na Markovom trgu, gdje su se upoznali s glavnim značajkama demokracije u Hrvatskoj i radom zastupnika Hrvatskog sabora.
Zabavni dio nastave učenici su proveli u raznim igrama na jezeru Bundek.