« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Greenpeace u Hrvatskoj provodi projekt „Krovove na sunce“ za osnovne škole u kojem učenici igraju računalnu igru i imaju priliku osvojiti vrijednu nagradu za svoju školu. Cilj igre je označiti što više krovova diljem zemlje čime se automatski računa njihov solarni energetski potencijal. Aplikacija potom prikazuje koliko električne energije pojedini krov može proizvesti kada bi se na njega instalirali fotonaponski solarni paneli.
Škola koja označi najviše krovova kao nagradu osvaja solarni kiosk - mobilni fotonaponski sustav.
U igrici se pomoću Google karata može označiti bilo koji krov u Hrvatskoj, pod uvjetom da je dobro vidljiv na karti. Igrači prolaze kroz edukativne misije: primjerice, moraju označiti određen broj krovova u rodnom kraju Nikole Tesle ili na najsunčanijem hrvatskom otoku.
Natjecanje i igranje računalne igre započinje u ožujku, a završava krajem travnja 2017., kada se planira i proglašenje dobitnika.
Promicanje obnovljivih izvora energije (OIE) jedno je od prioritetnih područja djelovanja Greenpeacea. Hrvatska obiluje čistim prirodnim resursima, pogotovo energijom sunca. Kao jedna od najsunčanijih europskih država može u potpunosti prijeći na vlastite obnovljive izvore energije do sredine stoljeća. Unatoč tome, nalazimo se na začelju EU po korištenju solarne energije. Osim što čuva okoliš i klimu, masovnije korištenje obnovljive energije povećava energetsku neovisnost zemlje i otvara brojna radna mjesta.
OŠ Dubovac uključila se u ovaj projekt te će učenici 6. I 7. Razreda u informatičkoj učionici kroz igru učiti o mogućnostima iskorištavanja energije iz obnovljivih izvora. Projekt je usko vezan za nastavne cjeline 6.r (Energija i njezini oblici) i 7. r (Energija).
Sudjelovanje u projektu omogućio je Krešo Vojanić, prof. koji je obavio potrebnu registraciju na web-u, a sam projekt dalje će provesti profesorice S.Marković- Zoraja i P. Raguž.