« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Već drugog dana Karlovačkog vrtuljka u našoj školi održana je radionica Čitamo i pišemo brajicu na kojoj je prisustvovalo 20 učenika OŠ Dubovac.
Voditeljica radionice bila je prof. Andrea Grkovski-Zimet. Učenici su se upoznali s pismom za slijepe osobe, na stroju za brajicu pisali su svoje ime i izrađivali bedževe. U radionici je sudjelovala i bivša učenica naše škole Elena Mrkonja koja je učenicima ispričala kako je naučila brajicu, zna li pisati latinicu i kako se snalazi u svakodnevnim situacijama.
U našoj školskoj knjižnici održana je radionica pod nazivom El olor de España (Miris Španjolske). Sudjelovali su zainteresirani učenici 5. a, 5. c i 5. d razreda OŠ Dubovac te učenice 6. razreda iz OŠ Braća Seljan kojima se pridružio i njihov profesor hrvatskoga jezika Matija Dreven. Radionicu su osmislile i vodile Andrea Goršić, Alenka Belčić i Ana Sudarević.
Tijekom dva sata učenici su upoznali posebnosti španjolske abecede, dramatizirali razgovor pomoću nekoliko osnovnih fraza na španjolskom jeziku, a potom su, radeći u skupinama, izrađivali slikovni rječnik.Nakon pauze, svatko je izradio par lepeza i ruža od papira kao ukras za kosu il odjeću. Tako okićeni španjolskim simbolima, sudionicu su zaplesali uz vrući latino ritam.
Okoliš Starog grada Dubovca bilo je mjesto za radionicu o legendama i pričama Dubovca.
Prisustvovalo je 58 učenika i 3 učiteljice iz OŠ Braće Seljan i OŠ Dubovac.
Učenicima su ispričane legende i priče (jezerce, tritoni, zmajevi, princeze i prinčevi, dobre vile...), a završni dio radionice odvijao se pod naslovom Tko su to labatorci?, nakon čega je uz crtanje zamišljenih labatoraca i dramatizaciju pojedinih labatoraca priređena izložba radova. Izložba radova sudionika radionice pokazala je svu kreativnost i maštovitost učenika.