Mi smo učenici OŠ Dubovac i idemo na PRODUŽENI BORAVAK u našoj školi. Ima nas iz svih nižih razreda: prvog, drugog, trećeg i četvrtog.
Podijeljeni smo u dvije skupine i svaka skupina ima svoju učiteljicu (prvu skupinu čine učenici prvih razreda, a drugu učenici drugih, trećih i četvrtih razreda).
PRODUŽENI BORAVAK OŠ DUBOVAC smješten je i održava se u staroj školi, u Nemčićevoj ulici br. 8. Razlog tomu je što se nastava u staroj (ili gornjoj) školi odvija samo u jednoj smjeni, točnije uvijek prije podne. Nakon završene redovne nastave ostaju slobodne učionice i u njima se provodi organizirani oblik odgojno-obrazovne djelatnosti, PRODUŽENI BORAVAK. No, to ne znači da smo svi učenici stare škole! U boravak idemo i mi iz matične škole, ili glavne škole u Primorskoj ulici br. 9. Mi dolazimo svaki drugi tjedan, odnosno, kad nam je redovna nastava prije podne. Nakon zadnjeg sata po nas dolazi jedna od učiteljica iz boravka i zajedno s njom prošećemo do gornje škole.
U rad i boravak učenika uključuju se djeca prema vlastitoj želji i uz pristanak roditelja. Dobro osmišljen i ostvaren rad djece potiče učenike da školu dožive kao svoj prostor, a to pozitivno utječe na njihov emocionalni i socijalni razvoj.
Radno vrijeme i organizacija rada :
Organizirani rad djece započinje najranije u 10 sati i 20 minuta, a završava u 16 sati i 30 minuta.
Organizirani rad se provodi prema unaprijed utvrđenom planu i programu rada u produženom boravku za tekuću školsku godinu. Obuhvaća izradu domaćih uradaka , učenje, vježbanje i ponavljanje školskog gradiva te organizirano provođenje slobodnog vremena. Slobodno vrijeme se provodi kroz organizirane aktivnosti : športsko-rekreacijske, kulturno-umjetničke i radno-tehničke.
Učenicima su na raspolaganju nastavna pomagala koja mogu koristiti i u zabavne svrhe (računalo, TV, društvene igre, športski rekviziti i sredstva za kreativno izražavanje, npr. pribor za likovni, glazbeni...).
Učenicima u produženom boravku osiguran je jedan topli obrok (ručak) i jedan međuobrok (užina).
PRODUŽENIM BORAVKOM škola jača svoju odgojnu i obrazovnu ulogu, uvodi nove, zanimljive sadržaje i načine rada, učvršćuje se nova uloga učitelja, vodi se briga o redovitoj i pravilnoj prehrani učenika, funkcionalnom opremanju školskih prostora, uređenju okoliša i slično.
Produženi dnevni rad učenika u školi oslobađa zaposlene roditelje i staratelje brige o tome gdje im je dijete dok su oni na poslu, je li nešto pojelo i što je pojelo, te pisanja domaćih zadaća.
Zapravo, program produženog boravka počiva na vjeri u mogućnost jakog utjecaja na velike pozitivne promjene u stvaranju škole zadovoljnih učenika, učitelja i roditelja.