« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici šestih razreda GLOBE skupine i učenici od 1. do 4. razreda sudjelovat će na natjecanju More je živo - edukacija djece o potrebi očuvanja i zaštite Jadranskog mora koje će se održati 29. travnja 2014. godine.
Učenici će rješavati kviz online u informatičkoj učionici 29. 4. u 10.00 sati, a učenici razredne nastave poslat će na natječaj svoje likovne radove vezane za temu more i morske livade.
Ovo je natjecanje nastavak uspješnog istoimenog projekta kojeg provode članovi Društva za ekološka istraživanja Paks, u sklopu kojega je 2011. godine, a uz odobrenje Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta na temelju pozitivnog stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje, objavljen Priručnik za odgajatelje, učitelje i profesore. Cilj natjecanja je podizanje svijesti o potrebi očuvanja i zaštite Jadranskoga mora. Mišljenja smo da se znanja usvojena u djetinjstvu duboko urezuju u svijest i mogu pozitivno utjecati na odluke vezane uz budućnost Jadranskog mora i njegovu zaštitu, a koja će današnja djeca donositi kada odrastu.
Pokrovitelj natječaja je Jadran-Galenski laboratorij koji je osigurao vrijedne nagrade.