« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Školsko natjecanje mladih tehničara održano je u petak, 29. veljače. Natjecali su se učenici od 5. do 8. razreda i to u područjima prometa, graditeljstva, strojarstva i konstruktorstva, elektrotronike i elektrotehnike. Sve učenike pripremao je prof. Miljenko Ožura.
U petom razredu učenici stječu temeljno tehničko znanje i razvijaju temeljne vještine izrade predmeta. Također razvijaju sposobnosti samostalnog rješavanja problemskih zadataka. Zato se u natjecanju učenike te dobi potiče na usavršavanje vlastitog znanja, vještina i sposobnosti rada. U području prometa učenici su trebali izraditi prometni znak, maketu križanja, model prometnog sredstva.
U natjecanju mladih tehničara učenici šestih razreda izradili su most, ukras i ponos mnogih gradova. Svaki graditelj uz nacrte i proračune u pravilu prije izbora mosta izrađuje i makete. One se rade u umanjenom mjerilu i nastoje što vjernije prikazati oblik mosta. Za izradu makete lučnog mosta učenici su imali 60 minuta vremena.
Sedmi razred imao je složeniji zadatak - izraditi bravu, jednu od prvih sigurnosnih naprava kojima se čovjek služio. Drugi zadatak za učenike sedmih razreda bila je kranska dizalica.
Učenici koji su skloniji elektronici u natjecanju su izradili ispravljač, dok su elektrotehničari pravili strujni krug s dva rasvjetna mjesta i serijskom sklopkom.
Rezultati školskog natjecanja bit će javljeni naknadno, kada se usporede svi rezultati školskih natjecanja.