« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici 2. d razreda, s učiteljicom i knjižničarkom, obilježili su Nacionalni (i Svjetski) dan hodanja. Simbolična aktivnost povodom Dana hodanja organizirana je na satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Nakon uvodnog razgovora o dobrobitima hodanja te o bavljenju fizičkom aktivnošću općenito, knjižničarka je učenicima podijelila slikovnice. No ovaj puta ne da bi ih učenici čitali, već da nam prave društvo tijekom hodanja. Name, slikovnice smo stavili na glavu te se polako, uspravnog držanja, uputili iz učionice prema školskoj knjižnici. Prošetali smo predvorjem škole, zaobilazeći manje prepreke, a potom odradili i kratki set jednostavnih vježbi s knjigom. Druženje smo završili razgovorom o sportovima, a vrlo je pozitivno što smo saznali da gotovo svi učenici treniraju u slobodno vrijeme. Uza sve to, zaključili smo da su knjige zaista odlično društvo!