« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici svih šestih razreda OŠ „Dubovac“, zajedno sa svojim profesorima, Jasminkom Brozinić, Jasnom Višnjić, Majom Lukić Puškarić i ravnateljicom Irmelinom Sablić su dana 4. 5. 2024. posjetili gradić Klagenfurt ( Austrija ), park Minimundus i najveće alpsko jezero (Vrbsko jezero ), u sklopu terenske nastave iz predmeta: Njemački jezik, Geografija i Povijest.
Ovom prilikom učenici su vidjeli geografsku različitost država Slovenije, Austrije i Hrvatske, kao i kulturno bogatstvo.
Učenici su boravili u parku Minimundus i vidjeli sve umanjene verzije poznatih svjetskih građevina. Nakon parka uputili su se u Klagenfurt , grad poznat po svojoj bogatoj tradiciji i koji je dom velikom broju naših Hrvata. Tako da možemo s ponosom reći da učestvujemo u izgradnji moderne povijesti grada Klagenfurta. Treba još dodati da su učenici obišli glavni trg, upoznali se sa legendom nastanka Klagenfurta, te vidjeli fontanu zmaja i Herkula, kao i kip posvećen Mariji Tereziji.
Ljepote Vrbskog jezera je teško za opisati, jer je to najveće jezero u tom dijelu Austrije. Učenici su imali priliku obaviti kratki šoping, kupiti suvenire i puni utisaka krenuti ka Karlovcu. Vidljivo umorni, ali sretni jer im se pružila prilika uživati i učiti na najbolji mogući način.
Esma Šabanović, 6. d