« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Sedmero zainteresiranih učenika 8. b razreda imalo je priliku proširiti svoje znanje o medijskoj pismenosti sudjelujući u zanimljivoj radionici povodom obilježavanja Dana medijske pismenosti u Gradskoj knjižnici Karlovac. Glavna tema radionice bila je prepoznavanje lažnih vijesti, s obzirom na sve veću prisutnost dezinformacija u online okruženju. Tijekom informativnog uvodnog predavanja predstavljene su ključne strategije kako identificirati i analizirati pouzdanost informacija koje se konzumiraju na internetu. Potom su učenici sudjelovali u uzbudljivom escape room-u. Radeći u timu svladavali su izazovne zadatke primjenjujući novo i postojeće znanje o medijskoj pismenosti. Zahvaljujući kombinaciji edukacije i zabave učenici će sigurno duže pamtiti, ali i prakticirati, kritičko promišljanje u medijskom okruženju.
Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku koji se pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svake godine od 2018.