« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenice sedmog i osmog razreda naše škole, pod vodstvom mentorica Snježane Marković-Zoraja, Biserke Ćurčija i Kristine Fratrović, ove školske godine sudjeluju u međunarodnom projektu Djevojčice u STEM–u.
Kreatorice projekta kažu da je projekt nastao sa željom da kod djevojčica sedmih i osmih razreda probude ili prodube ljubav prema matematici i prirodnim znanostima, ali i da razviju kompetencije 21. stoljeća kao što su suradnja, kritičko mišljenje, kreativnost i komunikacija.
12. veljače naše su učenice sudjelovale u Intervjuu s znanstvenicima u kojem su znanstvenice Jelena Bujan, Jelena Ciucci Matovina, Ivana Čavlina Tomašević i Mirela Beriša, podijelile svoje priče s učenicama, te su odgovarale na mnogobrojna pitanja koja su im učenice postavljale.
Učenice su bile jako kreativne u izradi projektnog rada s zadanom temom Kako je izgledao jedan dan u životu znanstvenice Florence Bascom.
8. ožujka održano je ekipno natjecanje u kojem su učenice rješavale zadatke iz matematike, biologije, kemije i fizike koje su ovog puta osmišljavale mentorice iz svih škola koje sudjeluju u projektu.
Projekt će završiti u svibnju STEM festivalom u Ogulinu koje učenice s nestrpljenjem očekuju.