« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Negativnim (neugodnim) emocijama uobičajeno se nazivaju sve emocije zbog kojih se osjećamo loše, a strah, tuga, frustracija, sram, ljutnja i razočaranje samo su dio tog dugog popisa. Ove emocije doživljavamo svi, bez obzira na to jesmo li ih i u kojoj mjeri svjesni. Prirodno je izbjegavati njihovo doživljavanje – ali što kada bismo vam rekli da nijedna emocija u svojoj suštini nije negativna.
Na tom tragu je socijalna pedagoginja s učenicima 3.a održala radionicu pod nazivom „Neugodne emocije - što s njima? “. Učenici su učili prepoznati neugodne emocije, kako se nositi s njima uz praktične primjere što mogu raditi kada se ne osjećaju dobro.