« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U sklopu projekta STEMajmo u našoj školi nastavnica TK Biserka Papa – Neskusil održala je nekoliko radionica. Nositelj projekta je Centar tehničke kulture Rijeka, a jedan od partnera u projektu je i Zajednica tehničke kulture Karlovac. Radionice su osmišljene kroz projekt i učenicima su bile jako zanimljive.
U 6.d razredu provedena je radionica – Volim svoj grad, u 5.c i 5. d razredu provedene su radionice – Rastem, a u 1.d razredu provedene su radionice Beebot i Arhimed i ja. Učenici su rezali šperploču na Unimatu, fotografirali, pratili rast biljaka, programirali Beebote( pčelice robote) učili o osnovama Arhimedovog zakona, a sve u svrhu popularizacije STEM-a među djecom i mladima.