« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Projekt je započeo 1. 5. 2021. godine i završava 30. 4. 2023. godine. Projekt je imao dva cilja: izrada nastavnih materijala koji razvijaju učenikove ključne kompetencije 21. st., kao što su kritičko razmišljanje, kreativnost i rješavanje problema, a sve to učeći o 17 ciljeva održivog razvoja. Drugi cilj bila je izrada digitalne platforme na koju su postavljeni izrađeni nastavni materijali i dodatni sadržaji o održivom razvoju.
Svi će materijali nakon završetka projekta biti javno dostupni na besplatno korištenje na spomenutoj digitalnoj platformi. Nastavni materijali mogu se koristiti u online okruženju ali i u klasičnom radu u učionici.
Partneri na projektu:
- Eco Logic, Republika Sjeverna Makedonija
- OŠ "Malina Popivanova", Republika Sjeverna Makedonija
- OŠ "Kiril Hristov", Republika Bugarska
Predstavljanje projekta održalo se u školi. Pozdravni govor održala je Irmelina Sablić, ravnateljica OŠ Dubovac. Maja Lukić Puškarić, koordinatorica projekta za OŠ Dubovac prezentirala je strukturu programa Erasmus+ i projekta Sustainable Development Golas for Pupils. Nakon toga, Snježana Marković-Zoraja, učiteljica biologije i kemije, predstavila je dobrobiti sudjelovanja u programima Erasmus+. Kristina Fratrović, učiteljica matematike i informatike, i Krešimir Vojanić, učitelj informatike, predstavili su digitalnu platformu. Prezentiranje je završilo radionicom Andree Grkovski- Zimet, učiteljice hrvatskog jezika, o rodnoj ravnopravnosti (Cilj 5).
Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije.