« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
U petak 25. ožujka zainteresirani učenici 5.c, 5.d i 8.c razreda sudjelovali su u izradi taktilne slikovnice u Centru za mlade Grabrik. Radionica je organizirana u sklopu programa Jednaki, slični, različiti koji provodi udruga Carpe Diem. Učenici su izrađivali slikovnicu Kako živi Antuntun Grigora Viteza.
Naime, ove godine obilježava se 100 godina rođenja pjesnika, a njegova djela godinama su na popisu učeničke lektire. Sam lik, svojim se karakteristikama, odlično uklopio u temu programa – i on je na prvi pogled različit od drugih, živi sasvim na svoj način, no, kad ga se bolje „upozna“, postaje nam se sličniji.
Likovni dio radionice vodila je profesorica Aleksandra Škrtić, a tekst je na brajicu napisala slijepa učenica Elena M. (iz OŠ Dubovac) uz pomoć profesorice Andreje Grkovski Zimet.
Slikovnica je namijenjena slijepoj i slabovidnoj djeci, a nalazi se u školskoj knjižnici naše škole. Inače, ovo je druga ovakva slikovnica koju su izradili naši učenici. Prva je bila basna Lav i miš.Ovim dvijema slikovnicama treba pribrojati još jednu "Kako je čupko postao pas vodič" čiji je tekst preveden na brajicu, a autorica je također naša učenica Lucija Č.